07 January 2009

Tahun 2009

Selamat tahun baru untuk trader2..
Tahun 2008 dah berlalu..Bila bertanya mengenai keputusan trade,ada mungkin yang mengaut keuntungan yang besar,ada yang sekadar cukup makan dan ada pula yang kena panggil cik marginah..hehe..
Saya sendiri pun ada kena MC thn 2008 ni..Tapi tak putus asa sebab dimana ada kemahuan,disitu ada jalan..

Tahun 2009 ni tentu banyak trader yang berkira-kira target keuntungan,ada juga mungkin yang dah bersara dari trading dan ada yang give up..

Walau apapun alasan anda,saya pasti anda ada pandangan tersendiri..

Bagi saya,saya akan terus belajar2 dan memperbaiki kelemahan sistem,pengurusan kewangan dan lebih mendalami pengurusan mental ketika trade.Semakin banyak yang anda belajar,semakin banyak yang anda tak tahu..

Saya berharap saya dan anda semua akan terus sukses

No comments: