07 January 2009


Sedikit tips : Anda kena sentiasa bersabar dalam mencari peluang entry yang terbaik. Kalau pun anda sudah tertinggal peluang entry yang sangat bagus,jangan tergopoh2 nak kejar entry. Peluang trade yang seterusnya sentiasa ada dan jangan terburu2..


Ini untuk analisis formula pips kelmarin,saya menggabungkan dengan confirmation dari winpips analisis oleh sifu don.Ketika saya edit chart formula pips hari ini,saya sebenarnya tengah menunggu peluang untuk entry,cuma tunggu candlestick close dan lihat pada keadaannya selepas itu.Saya memilih Time Frame 30minit sebab saya tak perlu selalu perhatikan chart,jadi tak la stress sangat(kerja sehari suntuk berhadapan dengan komputer selalu,fuh tu yang penyebab stress tu,hehe).

Oh ya,untuk makluman anda,Sistem terbaru keluaran Fx Hunters iaitu Winpips Analisis merupakan sistem yang sangat bagus dengan gabungan lagging dan leading indicator.

Siapa yang belum mendapatkannya,sila dapatkan Winpips Analisis dengan segera.

No comments: