20 October 2008

Sistem Winpis v1



Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Malam ni market agak aktif..Hmm,ni trade saya,so apa rahsia saya dapat pips mcm ni?
Semuanya berdasarkan sistem winpips..Sistem ni saya sangat suka sebab ketepatan tinggi dan mampu memberikan anda banyak pips(dah nama winpips)..
Dalam trade 11 trade saya ni,6 daripadanya adalah short term(scalper) dan 5 lagi adalah mid term..(saya pun masih newbie,harap tunjuk ajar)
Paling penting adalah pelajari sistem ni dan tahu sejauh mana kekuatan dan kelemahannya..Semakin lama anda kaji,semakin banyak yang anda akan tahu..

Tapi saya tak tumpukan kajian sepenuhnya pada sistem trade saya. Saya juga lebih fokus pada pengurusan kewangan. Ini juga sangat penting untuk mengawal kewangan dari kerugian yang teruk..

P/S- Terima kasih kerana terus mengikuti blog ini. Kepada yang telah menerima e-book percuma,syabas dan pelajari e-book tersebut..Banyak manfaatnya..
Oh ya,promosi pemberian e-book percuma ini akan tamat pada hujung bulan ni atau 31.10.2008..Jadi,sesiapa yang nak dapatkannya,hantar email secepat mungkin sebelum tarikh tutup.

5 comments:

FXHunters said...

NIce trade..begitulah permulaannya lama2 u akan jadi pro bukan apa tetapi lebih pro kepada perancangan kewangan anda sendiri dan mencapai target apa yg anda ingini dalam hidup.Rancang dan kejayaan pasti dalam gemgaman anda.
Oya bro..ble request tak free ebook tu?klu ble,send kat email ni fxhunters.admin@gmail.com mau belajar lagi dan tambah koleksi library saya...

izanazuani said...

hi formula pips,

sangat suka membaca blog kamu pagi ni sudah ada post. alhamdulillah trade kamu boleh tahan semalam, harap malam ini kan lebih lagi...

bersama2lah kita maju dlm forex...

zan said...

Terima kasih don dan izan..mmg betul,trader yg berjaya adlh trader yg bijak merancang dn melakukanny dgn baik..
Saya pun tak sehebat kamu tapi ingin berusaha setanding dgn kamu..
Semoga kita semua akan berjaya dlm dunia forex..

FXHunters said...

ye..so mcm mana?dah send ebook free tu?ukan apale..nak tambah koleksi...

zan said...

saya dah send tu..